TESY zdobyła łącznie trzy nagrody spośród tegorocznych prestiżowych nagród Forbes Business Awards, zorganizowanych przez ten magazyn.
Firma została wyróżniona za rok 2018 prestiżowym pierwszym miejscem w jednej z najbardziej konkurencyjnych kategorii – „Rozwój biznesu”. Uznanie, jakie TESY otrzymała po raz kolejny wzmocnia jej pozycję lidera zarówno na rynku bułgarskim, jak i na międzynarodowym. Opracowując innowacyjne produkty pozwalające na sterowanie przez Internet, wdrażając rozwiązania technologiczne najwyższego poziomu oraz sprzedając w 54 krajach, TESY zdecydowanie jest przykładem skutecznie rozwijającej się firmy.
„Ile osób z Państwa używa urządzeń TESY? Jeśli chodzi o rozwój biznesu, widzę potencjał w tej sali – żartował z publicznością Emmanuel Totev, Dyrektor ds Sprzedaży, Obsługi Posprzedażnej, Marketingu i Logistyki – żeby Państwo byli dumni jako Bułgarzy, podzielę się z Państwem czymś: W ciągu trzech lat podwoiliśmy obroty i dążymy do tego samego w następnych trzech latach. Kilka milionów rodzin posiada i używa naszych urządzeń. Ciekawostka, eksportujemy również urządzenia grzewcze do Chin. Z sukcesem. Dziękuję!”
Następna nagroda dla Tesy – „Pracownik roku”. Pierwsze miejsce otrzymał inż. Kostadin Borisov. Kostadin jest częścią zespołu TESY od 2000 r. W ciągu tych lat zajmował różne stanowiska w kilku wydziałach firmy. Obecnie jest Kierownikiem Wydziału ds Norm i Zarządzania Jakości. Kostadin jest jedynym Bułgarem wśród członków grupy roboczej TC59x /WG4 ds Podgrzewaczy wody w ramach CENELEC (Europejski Komitet Normalizacyjny Elektrotechniki). Działalność grupy roboczej związana jest z opracowaniem nowych norm dotyczących określenia cech podgrzewaczy wody i z wprowadzeniem zmian w istniejących normach na poziomie europejskim.
„Jestem wyjątkowo szczęśliwy i dumny z tego uznania. Dziękuję. Dziękuję wszystkim swoim kolegom w TESY, z którymi już 20 lat idziemy razem drogą zmian, innowacji i dobrych rozwiązań dla finalnych klientów”, podziękował w swoim przemówieniu inż. Kostadin Borisov.
TESY znalazła się również wśród finalistów w kategorii „Polityka Klienta”, w której zdobyła trzecie miejsce podczas ceremonii.